All-Black iterations zullen nooit vervagen en deze laatste iteratie van het silhouet van Nike Air Max 90 Korting is een ander voorbeeld. Terwijl we dit seizoen de tonale tint over een aantal silhouetten hebben gezien, draagt het kleurloze palet de modernere en Lichtere editie van de AM 90. Met een kunststof bovenkant van een stuk met perforaties om de ademendheid te verbeteren, worden de getekende naden langs zijn modderwacht en Swoosh het bouwwerk verstevigd, en biedt een kleine bescherming tegen de elementen.
De Nike Air Max 90 Ultra Moire wordt dit jaar in een andere kleurweg geïntroduceerd, omdat het een overwegend zwarte afwerking heeft voor zijn laatste uitvoering. In vergelijking met de traditionele runner is deze variatie van het silhouet in wezen een lichtgewicht en ademende interpretatie. Er worden kleine perforaties over de gehele bovenkant bewezen, terwijl de component ook een naadloze constructie ontwerpt.
Nike gaat door met de komende release van de Air Max 90, die uitsluitend voor de vrouwen beschikbaar zal zijn. Dit is niet jouw typische Air Max 90, maar dit is de nieuwe Nike Air Max 90 Hardloopschoen Wit outlet . De lifestyle runner komt gekleed in een combinatie van Gym Red en University Red allemaal in de bovenkant. Zelfs de veters, branding en tussenzool / buitenzool krijgen de "Red October" -behandeling.
Na het zien van talloze foto's van de Nike Air Max 90 Zwart te koop en de Air Max 90 Ultra Moire in de flitsende "iriserende" kleurweg. Ik kan me niet alleen maar denken aan de collectie adidas "XENO" elke keer als ik naar deze schoenen kijk. Ik weet niet of ze hetzelfde regenboog effect hebben als de adidas-collectie, maar je kan niet ontkennen dat het concept zeer vergelijkbaar is.
Terwijl onlangs de nadruk legt op de bovenkant van de Nike Air Max 90 Sale Nederland 'Iridescent', wordt er bovendien nog een extra beeld van het silhouet getoond, waarbij de richting voorop staat bij de algehele opbouw ervan, wanneer deze blootgesteld wordt aan natuurlijke verlichting. Ik zal merken dat de naadloze laser geperforeerde bocht met een paar paars en bosgroen tinten op verschillende verlichtingshoeken voor een dynamisch palet in het algemeen heeft.
Naast de onlangs gerenommeerde Air Max 1 is de Nike Air Max 90 Donker Grijs Sale nl ingericht in hetzelfde "Iridescent" effect als onderdeel van de nieuwste iteratie dit seizoen. Alhoewel deze 'Holografische' of 'Iridescent' Air Max 90 Ultra Moire ervaart een soortgelijke make-up, net als het adidas XENO-assortiment, waarin de samenstelling van het silhouet een kleurverloop weerspiegelt wanneer het wordt blootgesteld aan bliksem, met name de flits van een camera.